Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Rysningar och håret reser sig

Kategori: Allmänt

Äntligen ännu en gång!!
Jag har tittat på "Live in Texas" så många gånger att jag tror jag kan varenda replik utantill. Det finns inget mäktigare än att se LIVE-spelningar och nu är den ute! En ny live-DVD med de bästa LINKIN PARK! Kommer nog gråta en tår när jag ser den och önska att jag fick vara där. Drömmer mig fortfarande tillbaka till globen hur ofta som helst. Det som var så jävla synd med det hela är att när man så gott som lever för ett enda band och avgudar dom och deras musik så blev det liksom sån....chock på något vis att äntligen få se dom LIVE att jag fick en blackout och minns inte egentligen mycket. Men att det var mäktigt och bland det häftigaste jag gjort bortsett från att föda barn. Det är inte många band som fasen är bättre LIVE än på skiva men LINKIN är fantastiska!!

Kom att tänka på vilken jävla tur att Magnus förbjöd mig att åka ned till Hultsfred 2 veckor före BF trots tårar, misshandel och hot om att flytta. Olivia kom ju typ 4 dagar senare och dessutom blev LP tvugna att ställa in pga sjukdom. Kan tänka mig hur många liter gråt det hade kommit fårn mig om jag tagit mig ned dig, höggravid och förväntansfull för att få veta att dom inte kommer. Måtte dom komma hit snart igen! Om jag så ska stå i kö 12 timmar igen får att stå längst fram så ska jag se dom igen.


Road to revolution
EFTERLÄNGTAD


Bästa, sexigaste grabben
INGEN är bättre röstmässigt än Chester


Notera snyggingbodyn Jakob hade som bebis

 

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    hehe, jag var faktiskt i Globen och såg, Hör och häpna, Backtreet Boys!!! Oh va mäktigt det är där inne alltså. Fällde också en och annan tår! Måste ju tillägga att detta var ju några år sen... ;) Då snackar vi om hysteriskt fans...haha klättrade bla på ett staket senare där utanför, för att få se skymten av dem i deras buss....hahaha! Jag DÖÖÖÖÖÖR!

    mammaträffen imorgon?

    var det vid 13 på onsdag, hos dig?

    2008-12-15 | 20:48:36

Kommentera inlägget här: