Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Relax

Kategori: Allmänt

Sitter med ett glas vin och njuter av lugnet. Japp...ingen amning alls på snart en vecka, inte ens när jag har försökt. Nu när hon ätit så himla kasst har jag försökt få henne att ta bröstet iallafall men icket, hon bara vänder sig bort och busar.  Tog faktiskt mitt första glas vin sedan innan grav igår men det blev bara ett för sen fick jag skuldkänslor på något vis. Men nu har jag med hjälp av Magnus intalat mig själv att det är ju inget galet i det då hon inte ska äta från mig och hon kommer inte vilja det nu helt plötsligt heller så.

Just det ja..läkarbesöket. Ingen infektion i kroppe´n och urinprovet visade inget. Skönt det men ändå frustrerande att inte veta hur hon kan ändra sig så på en dag. Men dom kunde ju som inte hjälpa så mycket då. Kanske lite halsont, kanske tänder på väg som är riktigt riktigt jobbiga eller kanske bara en tokig unge som ändrar sig snabbt. Bara att fortsätta truga och se till så att hon kissar som hon ska. På måndag måste vi också ringa och boka vägning för att se hurvida det påverkat vilkten eller om hon haft nog med hull att ta ifrån :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: