Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Morning

Kategori:

och jag är som vanligt pisstrött. Men man överlever ju iallafall. Det kunde ju ha varit värre.
Undrar just vad man ska hitta på idag? Mammatyräff är ju satt men mer då? Tror bara jag ska invänta Olivens förmiddagslur och sen slänge mig i soffan och vila upp mig lite.

Undrar just om 2 veckor gör mycket vad gäller välling? Det är ju dryga 2 veckor till 6 månadersdagen men undrar just om vi ska testa den där milda majsvällingen som är snäll mot magen. Hon blir så galet ledsen när gröten är slut på kvällen än fast jag gör på 1,5dl vatten och jag inbillar mig att en flaska välling skulle göra henne mättare. Vi får se hur vi gör....
Kanske man skulle klä sig nu och ta på skruttan också efter som hon såklart har kräkts ned hela sig.



Kommentarer

  • christine säger:

    då Lovis va liten va då minsann majsvällingen från 4 månader. :) så det är nog inget problem att tjuvstarta 2 veckor :)

    2008-12-02 | 10:46:56
  • Evelina säger:

    Jag har tjuvbörjat med samråd av BVC, hälften mild havre välling och hälften ersättning som kvällsmål inför natten, det har han klarat sej på i åtta timmar, och jag hoppas innerligt att det fortsätter så!

    2008-12-04 | 21:28:41

Kommentera inlägget här: