Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Mor och son

Kategori:

Ikväll efter middagen kände jag att jag vill ehitta på något med Jakob, bara jag och han. Så vi gick ut och byggde snögubbe. Han tyckte väl inte att just snögubben var så speciell att bygga han höll mest ¨på med annat men vi surrade och hade så trevligt. Busade lite med pulkan och gick sen in och åt clementin. Snacka om att han blivit som en helt annan unge när den värsta trotsen från då han blev 2 år har lagt sig. Han så är pratig och glad. Jag har vägrat ta med honom till affären senaste halvåret men nu har det gått så bra då han o Magnus varit på sista tiden så igår tog jag med honom när jag for. Jag ville aldrig handla klart. Han var så snäll och rolig och duktig! Det blev verkligen vår egen mystid. Längar nästan tills vi kan fara o handla nästa gång, bara jag o han.


Ja han blev ju inte direkt snygg men det är ju inte det som räknas


Vi byggde en snölykta också och tände ljus


Lillegris

Kommentarer


Kommentera inlägget här: