Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Min tur?

Kategori: Allmänt

Ska vi slå till med en fika till flickor? Jag har så tråkigt en del dagar så jag går åt och är alldelens för lat för att lyfta mit stora arsle och gå ut.
Finns det någon dag som passar er efter helgen Johanna, Erika, Helena och Kajsa om du vill? Elin du kan väl ta o svänga förbi också om du är hemma. Fast du jobbar ju kanske nu igen?
Nu har ju inte jag ett lika vackert hem som ni att bjuda in till men jag kan ju iallafall försöka ge mig på att baka en kaka.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Ah, va trevligt, jag kan vilken dag som helst!

    2008-12-11 | 17:59:15
    Bloggadress: http://johannasfunderingar.blogspirit.com
  • Ea säger:

    Ja, jag också. Jag kan alla dagar och kommer gärna :).

    2008-12-11 | 19:41:18
    Bloggadress: http://stronzata.blogspot.com
  • Helena säger:

    Jo det blir trevligt, jag har heller inget särskillt för mig, bestäm en dag du!

    2008-12-11 | 19:57:54
  • Kajsa säger:

    Hoho, oh va kul att jag blev bjussad också! ;) Kommer absolut! Onsdag blir kanonbra, jag jobbar ju torsdag och fredag. Efter kl 13 läste jag?!

    2008-12-11 | 22:43:45

Kommentera inlägget här: