Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Jag gjorde det!!

Kategori: Allmänt

Jag fixade hela mammaträffen utan att äta något sliskigt/onyttigt!! Jag drack mitt äckliga citronvatten och försökte att inte dreggla över de andras godsaker.



Och ikväll åt vi fullkornsmakaroner och korv utan ketschup. Det var skittråkigt men lite timjan gav en del smak iallafall.
Kan verkligen tipa som den mörka choklade med hallon som marabou har. Mörk choklad är ju ok och tydligen nästan nyttigt så den kommer bli min livlina i hela det här. Skulle ha haft Tandla på snabbknappen på telefon också och ringa när det håller på gå åt skogen.



Nu ska jag ta hand om olivia som är fullstädigt utttråkad av att Magnus istter och frågar henne vad hon gör...

Kommentarer

  • Sandra (Tandla) säger:

    Grattis tjejen :-) Klart att du kommer klara detta... Förhoppningsvis blir jag klar me alla recept till i helgen. Kram på dig :-)

    2008-12-02 | 23:05:28

Kommentera inlägget här: