Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Den bästa julklappen

Kategori: Allmänt

fick jag av Olivia inatt. Hon däckade direkt vi kom hem och jag o Magnus la oss 21.40. Utslut! Strax efter kl 2 fick jag kliva upp och stoppa in tutten sen hörde jag inget mer från henne försen före 6, då fick hon välling och sov vidare. Ja har inte sovit så mycket på månader!

Gårdagen då....den var lång kan man ju säga. Helst för Olivia som fortfarande inte mår bra. Jag håller faktiskt tom på att vara en gnutta orolig för henne. Mer om det sen.

Jag som trodde Jakob skulle vara livrädd för tomten, så fel jag hade. Han sprang o mötte honom i dörren, visade vart han skulle sitta och hämtade glatt alla sin paket. Han gav tom tomten en kram innan han for.
Och alla julklappar sen.....jag sa införa en regel om att alla får köpa en klapp var till barnen och sen om dom vill ge mer får dom ge pengar som si sätter in på deras konton. Dom skulle ju ändå ha över 15 paket var.
Jag trodde aldrig det skulle ta slut. Vi kom hem med över 3 sopsäckar med presenter. Inget ryms på deras rum så nu blir det kaos!

Tack iallafall för alla fina klappar!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: