Maroschka

En småbarnsförälders vardag

So far so good...

Kategori: Allmänt

Första dagen hemma ensam med båda barnen på flera veckor! Än så länge går det bra utan missöden :p
Jakob ser på CARS och Oliven har faktiskt sovit i sin vagn sedan bra länge.

Har precis mailat Dollarstore och hoppas på att dom ska vekna lite och tycka synd om mig.
Vi var ju i Lycksele i Tisdags och gick in en vända på Dollar. Där hittade jag panelgardinen jag sökt till Olivens rum i evigheter, långt innan hon var född. Eller jag visste ju inte innan att det var den men direkt jag såg den så visste jag att den ville jag ha. Det är panelgardiner med vit bakgrund och en massa djungeldjur på. Perfekt till hennes djungelrum ju! På BVC i vägningsrummet har dom likadana men med röd bakgrund.
Men jaha, såklart fanns det bara en endaste längd som dom använde som visningslängd. Fråga mig inte vad dom gjort av den som hörde till för det fick jag inget svar på.

JAG SKA HA DOM TILL HENNES RUM! Så nu har jag mailat och bett på mina bara knän att få dom hemskickade trots att dom inte använder sig av "nätbeställning".
Hoppas hoppas...

Annars så....ska jag handla lite från Lindex igen tror jag,  det är så roligt med flickkläder ju :)
Ändå gick jag just igenom hennes lådor och ser att det är säkert 4-5 klänningar hon aldrig haft ännu och inte kommer hinna ha heller....men jaja...kanske nästa unge blir tjej också. Ingenting förvånar mig längre efter denna förlossning.

Nu ska jag hänga tvätt....

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jag trooor att jag har ett packe sådana gardiner, men är osäker på om det var vit bakgrund? Kan kolla upp det sen, för ifall du inte får nåt från dollarstore så får du mina om du vill - de kommer aldrig att användas, har tyger i överflöd :)

    2008-08-21 | 10:46:40
    Bloggadress: http://johannasfunderingar.blogspirit.com

Kommentera inlägget här: