Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Snorsug

Kategori: Allmänt

HALLELULJA! SNORSUG HALLELULJA!! ((Melodi: Hardrock hallelulja)

Jag fick tag på en igår, dom sålde på barnlandet och hur skulle jag ha klarat mig utan?! Jag suger ut flera liter ur Olivens näsa och tänk om hon skulle ha varit tvungen att ha det kvar....hon skulle ju ha varit ohanterlig!
En mycket bra natt/morgon har det varit. Olivia åt stráx efter 22 sen la vi oss. Kl 03 vaknar jag för jag är så tätt i näsan men Oliven snarkar bredvid mig. Jag ger henne mat i sömnen iallafall sen sover vi vidare till 06 då Jakob vill ha välling. Passar på att ge Olivia en slurk sen sover vi alla till 08.40 då jag måste upp och ringa Lycksele.  Härliga tider.

Nu börjar det då märkas ute att det är höst. SKÖNT! Längtar tills det blir lite kyligare så man får ta på dom lite mer i vagnen och mysa till med filtar och sen promenera utan att krevera av äcklig hetta.

Nej nu ska jag fortsätta plocka och städa lite medans Oliven sover i vagnen och Jakob och pappa ser på Futurama.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: