Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Shise..

Kategori:

jag har just suttit och gått igenom Jakobs gamla strl 62/68 kläder. Oliven kan nämnligen snart inte ha 56 längre. Min stora ståtliga donna....

Får lite panik över höst/vinter kläder. Oliven har ju Jakobs gamla fleeceoveraller o tussor och sånt men till Jkob måste jag återigen hitta ett par vinterskor och kan han ha overallen i år också? Han behöver vantar och handskar och mössor och...suck.

Nä nu behöver jag shoppa lite för att lugna ned mig....Lindex.se nästa :-)

Kommentarer

  • evelina säger:

    men då går det ju framåt för henne iaf :) va skönt.

    oftast är det väl en halvtimme åt gången,ibland lite längre, beroende på hans humör, men bli han less sen om han fortf är på bra humör sp lägg ja han nån annantstanns han få ligg å kik, han gillar tavlor å gardiner :)

    2008-08-13 | 22:44:38
  • marlene säger:

    jamnen, jag tänker på hur du och jenny såg ut när ni var små, och ser mycket av dig i ungarna.

    2008-08-14 | 10:21:39

Kommentera inlägget här: