Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Sååå sugen

Kategori: Allmänt

på att få göra alla mina planerade tatueringar nu!! Ser Miami Inc varje kväll och då blir man ju 1000ggr mer sugen. Dom är så jäkla charmiga dom grabbarna och vilka konstnärer, dom är ju helt otroligt jäkla duktiga på sitt jobb!
Vi ska åka till Miami på bröllopsresa den dagen det är dags för det för jag SKA ha en tatuering gjord av Ami ocg Garver.

Skulle behöva hitta ett tillfälle det passar att åka till Umeå så Tompa får göra en skiss på det som jag ska göra. Ska ju sätta in Olivias namn bredvid Jakobs osså vill jag ha lite färg så han ska få fixa in en stor fin blomma med stjälk o bladf o grejer. Har bara inte bestämt vilken blomma än.

Har bestämt vad jag ska göra bak på ryggen också nu...en stoooor över mest hela ryggen men det har jag knappast råd med det närmsta året dock....

Farligt beroende det här med tatueringar!

Kommentarer

  • Emily säger:

    Jag skulle också vilja bli tatuerad av Ami, han är ju så sjukt snygg ;-)

    Vill överhuvudtaget ha en tatuering, men jag är så himla feg så jag vet inte om jag törs..

    2008-08-17 | 14:10:14
    Bloggadress: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här: