Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Mera renovering...

Kategori: Allmänt

eller renovering och renovering men vi kommer försöka göra om vardagsrummet lite pö om pö här under året också. Golvet där inne duger ju som det är så "det enda" vi behöver är nya tapeter, soffbord, soffa och 2 typ bokhyllor så är jag nog rätt nöjd med resten.

Villa ha möblerna från INDO-serien:





Så dom blir det nog och sen klarar jag mig lätt med en begagnad soffa i bra skick för några tusen. Kravet är dock SKINN. ALDRIG mer tygsoffa när man har kräkbarn....katastrof. Den är mer vitfläckig än blå nu....

Sen lampa vet jag inte riktigt...


Eller kanske:


??

Kommentarer

  • lisa säger:

    Jaa, indo serien är så snygg. den blir nog kanon, passar in på eran inredning ! Själv vill jag köpa moa och limo serien, men jag kanske får ta de pö om pö . Så dyrt ! Den nedersta lampan tycker jag. :)

    2008-08-18 | 16:23:27

Kommentera inlägget här: