Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Längtar redan...

Kategori: Allmänt

jag sitter redsn och kollar hundannonser på Blocket. Rikki flyttar nog i slutet av månaden och Meggie ska bedömmas av veterinären ang hennes ben men det verkar inte så ljust.
Jag vill ha hund i familjen så jag kaninte låta bli att kika. Många runtomkring som inte vet kommer nog att höja på ögonen hur man kan sälja en hund och direkt köpa en ny men det är ju för Rikkis egen skull. Han trivs inte med barnen och får det mycket bättre hos denna ev. familj.

Jag vill ha en svart labrador tror jag, dom verkar passa väldigt bra in hos småbarnsfamiljer. Ska läsa på lite mer så får vi se...kommer iallafall inte ta en valp utan isf en omplacering...

Kommentarer

  • lisa säger:

    jaa, labradorer är helt underbara :)

    2008-08-09 | 20:34:06

Kommentera inlägget här: