Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Hmm..

Kategori: Allmänt

nu en timma senare sover hon fortfarande. Jag var in och petade på henne men hon brydde sig inte. Hoppas inte det här påverkar läggningen för jag vill ju tusan gå och lägga mig nu. Men det är ju meningslöst att göra det nu då hon borde vakna snart o vara hungrig och behöva nu blöja o allt.
Sen vill hon säkert vara vaken ett tag...suck...skönt att hon legat så länge men jobbigt inför natten då vi faktiskt har en morognpigg 2 åring :p

Önskar hon kunde sova så här länga pass själv på dagen också så jag slapp bära. Men det kanske är en början på något nytt ;)

Jag fyller år imorgon så jag har städat lite...men fyller ju inget speciellt så det kommer nog inte fler än föräldrar och nåt syskon...och lika glad för det är jag då jag fortfarande tycker det är tungt med mycket folk. Behöver lite mer tid med lugn och ro omkring mig känner jag.
Iof ska vi på bröllop imorogn men det blir ju bara en snabbis verkar det som....och inte kan jag då klä upp mig speciellt heller då jag ser ut som en äcklig stoppad fläskkorv i allt. Får fortfarande bara på mig ett enda par brallor :(

Nämen...ska jag måsta gå o väcka henne...?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: