Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Borta i tankarna

Kategori: Allmänt

Jag kan inte tänka på något annat just nu än hur vårat kök ska se ut. Andra rum oxkså för den delen men oj vad jag vill fixa köket NU!
Vi har nog helt bestämt oss för FAGERLANDS kök, med mörkt golv, vita väggar och vilken färg kaklet blir är jag osäker på just nu. Vi kommer ha lucka där varmluftugnen är och sätta in en hel spis istället, en svart. Diskmaskinen blir svart också. Att vi ska ha spotlights som lyser mot köksluckorna hade jag bestämt sedan länge....sen är det allt småplock som ny micro, vattenkokare och sånt också. Åhhh så kul det ska bli!

Under tiden ska jag fixa upp datarummet. Det är så litet så dit behövs bara ca 3-4 rullar tapet. Kan köpa någon av dom billiga på Petterssons. Ett skrivbord och kanske någon liten hurts sen är det klart där inne. Allt är bättre än hur det ser ut nu.
Hjälp vad jag vill....

Nä nu börjar väl människorna snart på ramla in, vi ska äta kräftor en hel hög. Ärligt talat längtar jag bara tills det är över för ungarna är hyperaktiva och det känns mest bara jobbigt just nu faktiskt....vill helst ha lugn och ro men det blir nog trevligt. Oliven lär ju inte få sova nån längre stund i allt oväsen som blir.
Så här ser det ut nu i hennes säng:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: