Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Blir så arg

Kategori:

över att också stackars Oliven ska måsta ha det så jobbigt med kräkningar.  Varför kunde inte hon få slippa det!?
Jag tycker så vansinnigt synd om henne för hon får ingen som helst ordentlig ro alls iom att hon kräks över hela dagarna och då hon inte kräks så ligger det och trycker på i magen och halsen.

Nu idag så var hon så trött så jag la henne och hon somnade så gott men efter ca 15 min börjar hon knöka och mycket riktigt har hon spytt ned halva sig. Vi gör torrt och lägger henne igen och trött som hon är så somnar hon om men det går 10 min så har hon spytt ned hela sig själv igen och dragit upp det i näsan och....usch. Det är så jäkla enerverande för hon blir ju för tusan övertrött och slut på som aldrig får ordentlig sammanhängande sömn. Och det var dessutom ca 2 timmar sedan hon åt då hon kräktes....

Jag kommer inte åka hem från Lycksele imorogn g´försen dom går med på att göra något....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: